Blev trött.

Efter några öl blir man genast mycker mer sömnig. Idag var den stora Kick Offen på liseberg. Me like. Så satt man på tyrolen, kände igen typ (minst) 50 % av alla som ska jobba där i sommar. Vilken trende det har blivit för mölnlyckebor... Kanske vill man fly - hitta på nåt annat - träffa nya människor.... TJI fick dom eftersom man känner igen över hälften. Haha.

Fick en mindre kris på jobbet i morse. Totalt ointressant för omvärlden men för mig var det en big deal. Jag hade liksom inget svar på tal. Fick rådgöra med ledningen och vips - så var det löst. Är mkt stolt. (ja jag vet, jag fick hjälp, men jag gjorde grovjobbet...ni vet hur det är) parling ringde mig eftersom en låt spelade på P3 som jag introducerat henne för. Yelle - Je veux te voir. En grym låt. Den påminde henne om mig. Jag ficm tala ut om min kris och rätt somd et var var jag lugnt igen. Imorgon måste bli en lugn dag. Mina nerver är på helspänn inför söndagens mission. Då kommer jag vara ansvarig för en happening på jobbet vilket är DET SISTA jag känner för. Därför riktas mn längtan åt måndag då det är över (egentligen tisdag efftersom jagär ledig då).

Jag tänker inte gnälla elelr lipa. men jag har träningsvärk idag... har nänligen var hurtig och gått på gymet igår och idag :) Heja mig.


Blev trött. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback