Easteregg

Hjälp! Jag har fått ett påskägg! Farligt mkt godis. Plus att jag kommer få ett av mamma och pappa. Nu gäller det att hålla uppe workouten..

Dagens låttips: Timo Räisänen - Let's kill ourselves a son

Jag måste dubbelkolla, men jag tror jag har fått bränna i fejjan och armarna... bonnabränna... Men jag har inte gått i kortärmat utomhus vad jag minns!

Fanny har kommit hem på besök!!! Det gillar vi. Hoppas på diverse roliga happenings kommande vecka. Funderar på att kvittera ut en extra ledig dag så man kan köra hårt.

image66

Även Dj Vigge kommer och hälsar på, hon anländer på söndag! Så då blir det crewet samlat :)

På söndag landar även Elin "Slangen" Diamond i Sverige! Me like :)

image68

Bilden ovan är sjukt arrangerad. Vi skulle ha med den i vårt projektarbete i 3:an för att visa hur det kunde se ut när vi jobbade! Skrattretande, eller hur?


Kommentarer
Postat av: marcus

jaa! Det kommer att bli sjukt kul!

Postat av: marcus

dessutom tycker jag att bonnbrännan är ett tecken på sommaren!

2007-04-05 @ 15:06:19
URL: http://starcke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback