Ett nytt liv?

Helgen bjöd på diverse dryck och annat kul. Inte sovit så mkt som jag borde. Hinkar i mig kaffe i tro att jag ska bli på alerten. Har inte fått gjort något vettigt än och är mkt skeptisk till att jag kommer lyckas överhuvudtaget idag. Tydligen försvinner koncentrationen när man är trött... vem trodde det? : P

 

Nu när säsongen är över är det saker jag ska göra:

 

- Leta upp mitt pass (inför min resa)

- Sola

- Gyma mer

- Köpa bikini

- Fixa kroppen så man kan ha bikini

- Umgås med vänner mer ? speciellt kul nu när Fanny och Louise kommer på besök.

- Lägga under pengar

- Försöka ha kul/Hitta på saker utan att slösa så mkt pengar

- Skaffa ett liv
- Köpa det där hudkräms kittet på Åhlens (I need it)

 

Det är ett utdrag från min lista över saker jag ska ta tag i den närmsta tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback