...fortsättningen

Idag åt jag lunch med Louise, Marcus och Emilia. Losse åker hem till USA imorrn. Hon var inte sen med att visa modellbilderna hon hade tagit på Måns och Mickis (hennes två katter som bor hemma i Sverige hos syrran). Jag har tyvärr inte tillgång till dessa bilder så världen får se... men hon har lovat att skicka dom när hon kommer fram. Anyway - det roliga med bilderna är att Louise hävdar att Måns ser ut som en äkta Göteborgare på en bild. Om en katt kan se ut som en Göteborgare, kan då även hundar göra det? Och andra djur?

Det bästa med situationen med modellbilderna är:

Föreställ er att Louise visar bilderna på Måns och Mickis. Hon är mkt nöjd med resultatet och berättar om hur ljuset kommer in fint i bilden. Sen dyker Måns upp. Då utbrister Louise:

- De vå la onôdigt!(Grov och rapp göteborgska) Precis som att Måns skulle sagt det! (Tänk pratbubbla från katten).

Kanske lite av en situation där man måste ha varit med för att tycka det är kul. Men detta är något jag kan garva åt när som helt och hur ofta som helst :)



Vi hann med lite partaj under veckan. Varken Fanny eller Louise låg på latsidan när det gällde att leka paparazzi. Jag ser ut som fan på VARENDA bild. Det ser ut som att jag är aspackad, alkoholen försämrar min kroppshållning brutalt och allt smink åker av. Plus att ögonen hänger mer än Ronny & Ragges jeans.

image77

Typexempel på hur bra hållningen kan vara.

image78

Ögonen är på väg ner..

image79

...and they're down.

Det kommer mera :)

Kommentarer
Postat av: marcus

men karin! jag ser ju inte riktigt klok ut!

åh, saknar louise så in i bänken. damn her.

Postat av: marcus

självklart ska jag lära dig det. och lustgasen är given :)!

2007-04-17 @ 13:24:14
URL: http://starcke.blogg.se
Postat av: losse

haha, han ser ju ut som en göteborgare! jag mailar över bilderna till dig nu så du kan lägga upp dem:P på din msnmail. so long!

2007-04-19 @ 13:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback