Jag somnade på nattbussen.

Oh, man! Vad är det för lurigt med sprit egentligen? Dricker man öl, vin och cider fungerar kroppen och sinnet precis som det ska (nästan)... Men när spriten kommer in i bilden blir det genast mkt mer spännande!

Något som inte är lika spännande med spriten är dagen efter. Man är sjukt obalanserad.

Vad är då mina tips för att lindra en mindre trevlig baksmälla? Här är grejerna jag desperat intalar mig själv hjälper..

* C-vitamin (brustablett) alternativt är mkt frukt. Kroppen behöver vitaminerna.
* Ett paket juice.
* Powernapa så mkt det går för att sova bort skiten
* Vatten i stora mängder
* En dusch
* Kaffe
* Panodil,Ipren, Ibumetin...

Är rätt nyfiken på vad Bamyl koffein kan göra åt saken! It's souds like a winning concept.

Det största problemet är nog att det är svårt att bestämma vad man ska äta...Jag lyckas aldrig komma på vad jag är sugen på!

Fanny trillade in i mitt hem nu :)! Gotta go.

Kommentarer
Postat av: marcus

karin, tack för igår. jag mår gräsligt nu. ska ha gäster om ungefär 10 minuter och det känns fortfarande som om jag ska döö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback