Jay Leno!

Längtar till sommaren! Jag kommer ha shoppat upp mig i USA, m a o I'm gonna look good! Jag kommer kunna avnjuta en kall Staropramen dark i mina läckra brillor. Jag kommer gå sönder mina flipflops. Jag kommer hälsa på Fanny i London. Jag kommer ta en tripp till Danmark (ev.Tyskland) och dricka god och billig öl.

Jag bara älskar Jay Leno, hur kan man låta bli? Han är helt utan fight den bästa av alla talkshow ansikten. Hans underbett är ljuvligt.


Jay my man.

Åkte vilse och virrade runt i en timma ute i bushen.. Vad gör man åt det? Ett förslag jag kom på själv är att kolla upp lite innan man satt sig i klistret hur man ska åka, vart man ska svänga av, vad man ska leta efter osv. Jag har dock en dålig vana som gör att jag riskerar både det ena och det andra - jag litar på mitt lokalsinne/förmåga att hitta. Det är dumt i bland. Lite hybris en ganska vanlig tisdag.

Jag har fått låna en bok av Palle "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda. Den ska tydligen vara smashing.

I need the sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback