Kvällsblogg

Fest imorgon då. Julia kommer ladda i baksätet på väg upp till storstaden. Hon hade önskemål om Lugna favoriter. Nej, sa jag och Palle tvärt - fest ska vi ha. Ska bränna ut en nice skiva till bilen.



image90

OMG. Bilden tagen förra torsdagen på Valand. Mitt försök till att se stencoolt ut misslyckas totalt. Ps. Vem är den leende killen i bakgrunden som kollar rätt in i kameran. Och vad gör Ylva? (Till vänster).



Näpp. Absolut Vodka - För män som kan sätta gränser.


image91

För er som inte redan visste - jag har stans bästa profil.




Förra veckans skämt: Emelie, Fanny och jag hade köpt nattamat på Hedens gatukök [gaatuchurk]. Jag slog på stort med en mosbricka och det är då bussen kommer. Damn shit ass fuck, hann jag tänka innan jag kom på den smarta idén att man faktiskt kan ta med mat på bussen - om man gör det smidigt. Jag börjar fiffla lite med jacka och mosbricka samtidigt som jag öppnar min väska (för att leta efter busskortet)
- Nej Karin! Lägg inte mosbrickan i väskan...den blir mosad då!

Du behövde inte vara orolig för mitt mos. Jag skulle bara ta fram busskortet. Käket följde med in på bussen snabbt och smidigt under jackan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback