M.m

Haha haha och haha! Sex and the city - jag säger då det. Fantastic!

Carrie (Carro på svenska) - Delar helt och hållet hennes kärlek till skor. Jag har visserligen inte köpt ett par på en längre tid, jag hålelr mig till USA-trippen. Där lovar jag att köpa skor för flera år framöver.

Charlotte (Charlotte på svenska) - Underbart naiv. När Carrie är kär och behöver lite kärleks-optimism är det Charlotte hon går till. Hon har svaren man vill höra när man är kär och hon målar upp en framtid fylld av rosa moln och röda rosor.

Miranda (Miranda på svenska) - Man tänker att hon är pessimistisk, MEN, hon är bara realist. Sjukt skön. Det bästa är när hon har ett förhållande med sin TV och fullkomligt bryter ihop när det senaste avsnittet av hennes favoritsåpa inte har blivit inspelat.

Samantha (Samanta på svenska) - Mer självsäker än någon någonsin kommer bli. Smith är det bästa som har hänt henne. Han är klockren (och heeet).

Härom veckan gjorde jag ett besök hos Sissel som nu är hemma från Thailand! :) Vi löste ett korsord i en skvallertidning: "Vad fasen är alleerna för ord?" undrade vi... Alléerna, såna som omges av träd. Härligt dum man är.

Nu blir det ett avbrott. Pratar i tele.


Kommentarer
Postat av: marcus

hahaha, jag måste få låna det av dig!

Postat av: Sars

omg, don't we just loove Smith? Eller ska jag säga.. Jerry Jerrod? ;)

2007-04-03 @ 15:50:45
URL: http://anpassad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback