Nyttig och vuxen

Till att börja med - GRATTIS MADDE, 20 BAST IDAG! Jippie! Detta inlägg får tillägnas denna tok-grymma innebandybrud :). Har ni sett hennes finter gott folk? Varenda jäkel som försöker stoppa henne sitter långt borta på Frank's gatukök och väljer mellan rostad lök och västkustsallad. Detta är inte bara en stjärna på innebandyplan - Madde har även dolda talanger i ölspelet :) Madde tyckte i lördags att det skulle bli för lätt om man tog "jeansmärken" som tema. "Men hallå, det blir ju alldeles för lätt, jag kan ju typ 20 iallafall.." Yeah right Mad :) Rundan stannade när vi hade gått ett varv och stannade som ni kanske listat ut på just Mad. Haha! Grattis Madde!!

Trots att jag själv inte passerat den magiska gränsen, 20 år, känner jag mig mer och mer vuxen. Jag har förhoppningsvis en lägenhet på gång och jag tar mitt ansvar genom att gå till gymet och se till att få saker gjort på jobbet. Jag ska själv ha hand om en happening på söndag på jobbet, en dop-fika. Jag har ett övergripande ansvar genom att se till att hela grejen blir av. Är skitnervös.

Köpte även Faktum idag vilket gjorde mitt samvete lugnare. Man mår mycket bättre när man vet att man hjälpt någon annan till att må bättre. Heja Faktum. Jag funderar på att skaffa mig en tisha med Faktumtryck. De finns även med stadsdelstryck och pengarna går direkt till organisationen bakom försäljningen samt försäljarna. Det är en bra grej. Kolla in detta
här. Hela konceptet med Faktum är klockrent. Något vi ska ta vara på och utveckla.

Nu ska jag läsa min Faktum som godnattsaga.

Kommentarer
Postat av: marcus

men upprörande! varken Vallda eller Linné fick vara med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback