Pinsamt

Jag skäms för att säga det, men mina nya "sovvanor" (gå och lägga mig i tid för att vara pigg på morgonen) havererade totalt. Somnade kanske ca halv 11. Visserligen vaknade jag utvilad - klockan 9.40! Usch vad jag mådde dålig. Dock har jag inga fasta tider att gå efter (flex) men det är ingen ursäkt för att komma in som en lyxlirare klockan halv 11. Inte för mig iallafall. Fy skäms på mig.

Anledningen till min försovning var att jag helt missade att ställa alarmet. Tabbe.

Dagens ordspråk: Carpe Diem = Seize the karp = Fånga karpen.



Har äntligen fått tillbaka ena halvan av min Sex and the city box av Sara, så nu är man människa igen.



Jag MÅSTE få tummen ur röven och ta mig till
Heidi Hay tattoo och fylla i min Batman. Lovade min tatuerare i höstas att jag skulle komma tillbaka nån gång under hösten. Han måste tro att jag har dött eller nåt. Har för övrigt klurat ut ett motiv jag ska göra! Det blir när jag kommit hem från USA (om jag hinner med bytet i Paris där jag endast har 40 jävla minuter på mig!).



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback