Thank God it's Friday

Läckert värre att det är fredag. Ska spela match ikväll vilket känns inspirerande.

Jag har fått lön idag upptäckte jag!! Underbart och bra tajmat - ska stoppa undan lite slantar i min resekassa :)

Jag kan inte fatta att Rönnby återigen är i final.. Gud eller vem fan det är som bestämmer vad som sker (ödet?) jävlas med mig. Och alla andra som har ett ont öga för Västeråsarna. Hoppas iallafall dom får däng i år igen.

Igår samlades ett gäng för att fira att vår vän Emilia tar studenten i maj. Det gäller att vara ute i god tid!
image72

Bild på mig och Marcus. Här kan man även skåda min relativt nya frippa.

image74

Fanny och Marcus hos Emilia.

Kvällen var sjukt trevlig - tack Emilia!


OMG. Bloc Party - Waiting for the 7.18... Det är tamejfan världens bästa låt! Deras nya album "A weekend in the city" är verkligen en masterpiece. Förra skivan "Silent alarm" är också bra men det känns som att de har hittat ett nytt sound. Låtarna är lite större, lite mäktigare.

image73

Bloc Party


Avslutningsvis...
För alla er som är svaga för danska (inga namn nämnda) finns en hysteriskt härlig filmsnutt,
Bestefar og jeg - alla borde se den :)


Kommentarer
Postat av: marcus

riktigt roligt var det igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback