Torsdag?

Aaah! Det känns precis som att det är torsdag idag! Jag har helt skev tidsuppfattning.

However - när lördag morgon gryr är det tripp till Stockholm som gäller. Jippie! Kommer bli hett. Kolla SM-finaler och gå på ferre. Som allas vår Victoria Silvstedt skulle sagt, mm I like! Det gillar vi.

image83

Om någon undrar vad jag sysslar med på denna bilden ska jag berätta. Alex tog helt oväntat ett kort när jag tog en aldeles för stor klunk cider. Lägg även märke till att jag lyckats spilla lite på mina tights (som jag lyckats köpa en storlek för kort..)! Bilden tagen på Emilias partaj!

image84

Nu har dom lämnat oss igen, mina fina brudar. Tack för en underbar vecka i Göteborg!

image85

Herregud, man kan va söt och man kan inte vara söt. Känner mig INTE särskillt söt på bilden! Louise försöker med ett "jag-är-inte-full-smile".


Blä. Jag har inte bara skev tidsuppfattning - har även dragit på mig en skev dagsrytm. Jag har min formtopp på kvällen och min absoluta down-time på morgonen. Jag vaknar och ligger som ett jäkla kolli och kan inte röra mig. Det är rena plågan. Lyckas även tajma in en energidipp efter lunch. Idag var det ruggigt jobbit. Klämde nämligen i mig en pizza vilket gav konsekenser i form av svimfärdighet. Kampen mot John Blund inleddes och efter ett par koppar kaffe och timmar senare var jag pigg.


image86

HAHA! Stadiga brudar. Carro och Elin håller ställningarna på spårvagnen på väg till nyårsfesten. Väldigt oaktuell bild egentligen men jag fick flashback från den kvällen.

Fulla människor på spårvagnar. Och bussar med för den delen. Fan, när man själv är nykter ser man hur dom fulla beter sig och då får man lite lätt ångest - är jag själv likadan? - Japp, troligtvis :S

Ska nu försöka omvända mina sovvanor. Gonatt.

Kommentarer
Postat av: marcus

jag ser ju inte riktigt klok ut!

Postat av: E

Men jag då? Ich hasse profilbilder!

2007-04-20 @ 15:40:56
URL: http://forss.blogg.se
Postat av: losse

oh dear lord! bilden på mig o fanny! fanny ser ut som en gulleplutt, men look at me! gul i ansiktet, och hängiga ögon!

2007-04-20 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback