Uppdatering av det bättre slaget

Legat på latsidan när det gäller bloggen. Dock inte när det gäller annat :) Har haft finbesök av Stjärten och DJ Vigge. Veckan har bjudit på en del godbitar!

Jag börjar med min berättelse i bakvänd ordning. Igår, den sista kvällen tillsammans, spelade vi det briljanta spelet Taboo. I detta spelet ska man beskriva ett ord för sina lagkompisar på tid. Problemet är att man inte får använda vilka ord som helst i sin beskrivning - vissa ord är förbjudna. Alla bjöd på fiffiga förklaringar, speciellt Fanny (Stjärten).

Situation: Fanny ska förklara ordet "förhöjning":
- Åh! Sånt här tycker jag är väldigt bra...!
Slut beskrivning.

Denna dam slutar inte med smartheter här inte. Till spelet hör en liten tuta som man ska tuta med om personen som beskriver ordet råkar säga ett av de förbjudna orden:

image76

Just med den tutan har Fanny ett litet partytrick; hon överraskar en person genom att tuta denne rätt i örat så man blir rädd + döv. Detta trick gjorde hon två gånger igår - först på mig (jag hoppade till) och sen på Emil (som också hoppade till). Sen fnissar hon och kläcker;

- Funkar varje gång, varpå hon ser väldigt nöjd ut.

Situationen följdes upp med ett asgarv på en kvart :) Vilket höjdartrick du kan Fanny! Är det så du fixar killarna också?

Återkommer med mer information om helgen snarast.

Kommentarer
Postat av: losse

haha, jag dör! så jäkla kul var det.. :)

2007-04-16 @ 18:50:22
Postat av: Sars

hahaha kan se henne framför mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback