Dagens ?!

Trendig som man är satt jag inne på Facebook och slösurfade. Då hamnar jag utav en slump på mufs sida, m a o moderata ungdomsförbundet. Alltså, för att hitta ett lika patetiskt politiskt ungdomsparti får man leta länge. No offense mot mina vänner som sympatiserar med klanen - jag respekterar och accepterar er åsikt - men hur fräckt är det att varenda moderat som finns med bland bilderna (på Facebook) har en jag älskar att äga-tröja? Det stärker iallafall min uppfattning om att moderaterna inte kan se till den realistiska värld vi lever i, utan blint tror att alla har möjlighet att skrapa ihop pengar till hyra, mat, sjukvård och skola. Det märks dock att muf:arna är väl medvetna om att de uppfattas som kapitalister (pga ovannämnda trasa), men kom igen - bränn upp tröjan!

Also: Valet 2010 är något av en avlägsen dröm. Den långa väntetiden till trots, än träffas jag av visioner.
Hasta la victoria siempre


Kommentarer
Postat av: marcus

i fråga om muf:s icke existerande trovärdighet håller jag med dig, men det är orättvist att prata om moderaterna på det sättet som du gör.
Högern är mån om att stimulera till tillväxt och ser det som sin primära uppgift. Man är medveten om att välfärden måste komma som ett resultat av tillväxten.

Postat av: marcus

muf är vidriga, de är en skam för hela högern.

2007-08-03 @ 13:00:46
URL: http://naftern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback