Istället för musik - förvirring!

Att inte veta vad jag ska bli känns som att simma omkring i bajsvatten - a fucking mess. Känner att jag ärvt entreprenörsgenen av pappa, men hur ska den blomma ut? Och när, när, när?!

Jag blir rädd för mig själv. Ena dagen känner jag optimism inför framtiden och det känns som att jag skulle kunna åstadkomma nästan vad som helst. Men dagar som denna, då känner jag mig låst och ser inte några möjligheter. Hur kan den gnistan bara försvinna ifrån mig helt plötsligt? Jag vill ju känna den där drivkraften hela tiden. Måste den besöka mig så sällan?

För oss (?) som inte har drömmar om framtida yrke, finns det något hopp?

..

För att försöka ta bort den negativa touch som printats in av mina fingrar passar det bra att hylla en god man;

image252

Timo Räisänen.

Albumet "I'm Indian" gör mig långt ifrån besviken. När man i förväg endast hört typ 2 låtar från skivan är man ofta skeptisk och lyssnar mest på de "säkra korten". Denna skiva innehåller inte en enda halv-kass låt. Jag är verkligen nöjd med min investering. Att sedan chefen hyllar mitt inköp gör att det känns ännu bättre!

..

Att Louise fick lov att bränna pengar när hon var hemma på besök i Sverige är något hon blev påmind om var och varannan dag. Något gick väldigt snett och tydligen uppfattade jag att detta var riktat till mig och nu sitter jag här, 5500 kr fattigare och med en hög nya prylar. Att strypa mina tillgångar var ett måste.

..

För att fira min misär ska jag äntligen se "Simpsons The movie". Har jag tur återgår jag till verkligheten med ett leende.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anna #7

Ta´t lugnt Cake, jag känner samma sak. Och jag är fem år äldre än du och inte det minsta talangfull. Och du, vi har ju en grym innebandyhöst att se fram emot, med resor till Skellefteå, Boden, Ö-vik, Umeå. Visby och andra vackra platser i Sverige ;) Ses snart

2007-09-01 @ 17:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback