Men gud.

Som om att ha en mindre livskris och att säga "hej då" till sin bästa vän på en flygplats inte är deppigt nog... Då träffar en annan vän till dig mitt i prick genom att säga:

Ja du, Karin.. Jag förstår att du är lite deppig, du har ju verkligen inte mycket att se fram emot i höst!

Och folk undrar varifrån höstdepressioner kommer ifrån.

För att ge igen körde jag bilen mindre ansvarsfullt och utsatte personen i fråga för ett par spänannde situationer. Han fick sitt straff så att säga.


Kommentarer
Postat av: marcus

haha! karin, det var ju inte meningen att göra dig ledsen. det var ett lamt försök att få din depression legitimerad, haha!

Postat av: Ylva

karin karin, varför visste jag att det var marcus direkt? Du vet hur cynisk han är, din höst kommer bli händelserik

2007-09-01 @ 10:14:50
URL: http://yhlen.blogg.se
Postat av: marcus

jag är väl inte cynisk? Jag är bara kroniskt negativ^^

2007-09-01 @ 16:33:49
URL: http://naftern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback