DCFC

Mina gudar, Death Cab For Cutie:


dcfc

Jag kan inte riktigt beskriva vad det är som gör att jag verkligen älskar Death Cab.. När jag lyssnar på dem känner jag mig samlad och lugn. Ben Gibbards röst är den mest otroliga jag någonsin hört, en sann upplevelse. Det är nästan sjukt hur man efter en av deras låtar kan känna "men shit, så jävla sant". Man tror varenda ord som sjungs, varenda ton som tas, varenda slag på trumman, varenda ackord som spelas. Det är ÄKTA.  Om man pratar om musikaliska genier ska man definitivt nämna Deth Cab For Cutie. De är verkligen egna och har visat mig nya dimensioner av musik. Tack för det.

Kommentarer
Postat av: M

Va kul! jag gillar också Death Cab!! Lysnande band!

2007-07-21 @ 13:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback