Hade du velat jobba på samma ställe som hon?

Bara för att jag igår skrev här på bloggen om att jag börjar tappa gnistan på jobbet fick jag en flipp idag. Jag ska inte ljuga och säga att jag gjorde hela chefs-trojkan stumma, men jag lyckades få ihop några sidor! Yay me.
Detta gav mig känslan av karriärskvinna och jag kände för att glänsa...
Det i sin tur resulterade i att jag idag på personalmötet höll presentation om mig själv där jag drog till med lite hederligt rövslickeri :
"Bla bla bla... jag läste ekonomi och markningsföring på gymnasiet och det är det jag är intresserad av..."
Mm eller hur var det nu?

Resten av dagen gick dock inte lika lysande som den gjorde på förmiddagen.. Jag räknade ner tiden de sista tre timmarna!

Utav detta kan jag dra följande slutsats:
* Jag är opimistisk och arbetstrogen på morgonen/förmiddagen.
* Jag är en dålig medarbetare på eftermiddagarna.
* Jag arbetar hellre intensivt i två timmar än slö-knappar lite på datorn utdraget på åtta timmar...
* Min chef och jag har samma musiksmak vilket gör att jag kan leka DJ.
* Jag gillar marknadsföring, men till en viss grad.


Efter jobbet åkte jag och Sars till Allum och skulle köpa present till Aronsson som fyller 20 imorgon! (Ja jag vet, HELA min vänskapskrets fyller i januari, februari eller mars, typ) Trots ett avundsvärt engagemang (?) lyckade vi inte hitta den perfekta presenten. Detta ska istället ske på någon av veckans återstående dagar. Aronsson är sjuk och kunde inte bjuda hem oss imorgon på den stora dagen, därför får hon få sin gåva en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var/vad jobbar fröken?

2007-02-28 @ 17:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback