Jag trivs

Idag är en väldigt fin dag. Mulet o så…men det är fint ändå. Har en härlig träning att se fram emot. En festlig helg också; bio, match, fest och mys. 
 

Har ägnat lite kvalitetstid med några godingar idag på förmiddagen - Fall Out Boy, Millencolin och Coldplay. Samtidigt har jag fått en hel del jobb gjort också! Det gäller att vara driftig…

 

Något jag kom att tänka på nu som jag kommer ångra för all framtid är att jag och Slang inte gick och såg Coldplay i Globen för två år sedan. Kommer aldrig komma över denna missräkning. Chansen att dom skulle göra en spelning till i Sverige är minimal. Fuck.

 

Änderna utanför mitt fönster är mycket rogivande. Dom slappar lite på vattenytan varvat med lite kapplöpning (Kappsimmning? Hur låter det?). Då och då kommer det barn, tanter, gubbar och andra sorters människor och matar dom med brödsmulor. Skitmysigt. Ibland gör dom små dyk från stenkanten med huvudet före.

Allt detta får mig att tänka på en incident som inträffade för ungefär två år sedan som skapade begreppet "Jag trivs"...


Kommentarer
Postat av: Sars

På jobbet aight?

2007-02-14 @ 15:23:12
Postat av: marcus

Du får inte glömma min födelsedag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback