KUL

Om någon hade sett mig nu... ligger under täcket som ett enda stort kolli och hoppas på att någon smart person ska uppfinna ett mirakelpiller mot bakfylla. Så jätteilla är det inte, men det känns att jag har varit ute kan man säga :).

Som tur är var det en rolig kväll, som egentligen började redan klockan 14.00 när domaren blåste pipan och vi krossade Endre med 10 - 2. Sen var det en trevlig sammankomst hemma hos Magnusson/Lätti med Elin och Carro som värdinnor, tack för det! Elin fyller för övrigt 20 år idag, grattis! Efter några trevliga timmar där blev det en trip till miss Eve. Där väntade laget och en burk med piri-piri. Jag var dare-devil och provsmakade en piri för att se om den var ok. Jag kan försäkra er om att den var lagom stark och fungerar utmärkt för dig som vill ha det där "lilla extra".  Jag rekommenderar det starkt (haha)!

Idag vet ni vad, ska jag vara en god medborgare och hjälpa Sissel att packa. Hon åker nämligen till Thailand på tisdag. Jag kommer förmodligen bara vara där som mentalt stöd och sköta det sociala.

Suck, det kan bli Bingolotto ikväll. Beros på hur upplagd Parling är på att vara värdinna. Hade onekligen varit festligt. (Beror även litegrann på hur bra min kropp har varit på att bryta ner alkoholen som intogs igår..)

Live well!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback