Måndag

Hello.

Har just genomlidit en fruktansvärd dag på jobbet! Det är kul i vanliga fall men idag fick jag rycka in i städet... inte så givande. Men det är glömt nu.

Vaknade och kände mig som ett kolli i morse, likadant i går... och i förrgår. Afterworken i fredags ledde till en mkt lyckad utgång och ett par väldigt ömma fötter. Lördagens melodifestival var också en trevlig tillställning, säger jag som annars får krupp av schlager. Med tanke på melodifestivalen hade ICA Maxi förberett något aldeles särskillt:

Smörgåstårta

En specialare som vi kallar det :)

Igår hände något förskräckligt! Sars' skitgulliga kissemiss "Moa" bet mig! En riktig jävla ormattack. Katten påvisar tydliga symptom av schizofreni. Först låg hon i soffan och hade mysigt. Jag klappar henne lite lätt och hon börjar slicka på minn hand. Ew, tänkte jag och fortsatte klappa henne. Hon har det asgött och spinner järnet när hon helt plötsligt ställer sig upp ch backar lite. Jag trodde hon blev rädd för något och ska klappa henne på ryggen då hon hugger mig. Jag kastade en kudde mot henne så hon skulle hoppa iväg, och det gjorde hon.

Igår såg jag även en mkt suspekt film, Ed Wood, av Tim Burton. Johny depp var med och gjorde upplevelsen något trevligare.

Mer saker kommer senare...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback