Studenten!

Igår hade jag och Slangen disko i hennes rum! Vi satte på skivan vi gjorde till studenten och längtade tillbaka! Här kommer en liten sammanfattning av den bästa dagen i mitt liv hittills!

morgon

Dagen börjar, så här stilig var man.

champagne

Champagnefrukost hos Slang, Två av tre posande lyckas inte fastna...

johan

Precis innan vi springer ut! Johan är cheerleeder och fick igång klassen (kolla in Pernilla i bakgrunden)!

mamma o jennymamma mormor

Utanför stog mamma och syster Jenny och väntade, likaså mamma och mormor!

fanny jag

Här har jag precis hittat familjen! Dom stog under ett träd för att få skugga, sjukt typiskt familjen Eriksson. Fanny var där :)!

nu o då

Now and then... är typ tre år på bilden och väldigt trendig med lugg och puffärmar!

snyggt

Flaket sett från sidan! Tallingänget on tour är: Cake, Moe, Svamp, Fjanton, Carro, Bajskorven, Kalle, Ea, Marcus, Niclas, Pilen, Johan, Emelie, Malin, Jeppe, Kubbe, Slang, Banan och Andreasson.

Gurra

Gurrabanan fick en hatt som det kom öl ifrån :)!

Pimpat

Mest pimpade flaket på väg ut!

Flak

...and there it goes!

Lean back

Fest på flaket! Lean back...

sörrorna

Hemkommen från flakturen och mottagen av sörrorna Jenny och Anna! Söt jag blev på bilden...

me

Måste bibehålla humöret! (Tack Gustav för absinthen)

fest

Avslutar kvällen på Parkan! Jag, Jeppe, Andreasson, Slang, Henke och Erik visar feststämning. Inte riktigt lika fräscha som på morgonen

Jag vill göra om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lirar du nåt med Pixbo's a-lag eller harvar du omkring i div.2?

2007-02-05 @ 00:29:55
Postat av: cake

yes det gör jag, inget harvande i div.2..

2007-02-05 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback