Tänk om man kunde få minst 10 timmars sömn varje natt.....

To sum up:

- I helgen har jag varit iväg med mitt kära lag i den norra delen av Sverige på innebandyärende. Det som i fredags började som en kanonkul helg slutade tyvärr inte på bästa sätt. Ett ynka poäng att flagga med känns ruttet.

- Mitt nya yrkesliv börjar tappa gnistan / Jag börjar tappa gnistan på jobbet. Kontorsarbete i all ära, roligt då och då.. men jag tror jag är skapt att arbeta i en aktiv miljö där människor är omkring mig (dock ej barn).

- Jag har storslagna inköpsplaner som begränsas av min blygsamma ekonomi.. Det jag behöver köpa är; 1. ny mobil, 2. iPod video, 3. digitalkamera.
Detta skulle i runda svängar gå på en sisådär 6 papp vilket är några kronor över min tillåtna spenderingsbudget för tillfället.

På lördag fyller min vapendragare Marcus the big two-O, 20 bast. Detta ska självklart firas, för hans del kommer det bli en del ass-shaking, men för yours truly blir det lite lugnare. Big game on Sunday.

Har nu suttit här och klämt ett par turkisk peppar och detta min vänner får konsekvenser. Jag är förbannat törstig och det sista jag känner för nu är att springa och hämta dricka. Men det kommer jag göra ändå.

Jag har för övrigt känt mig bakfull hela dagen med tanke på allt bussåkande i helgen. Har redan powernapat en och en halv timma idag + sovmorgon i morse. Tänker snart dra mig tillbaka och sova som en gris är det ENDA jag tänker göra.

Dilemmat är att "Ett herrans liv" börjar fem i tio... Jag som gillar Filip & Fredrik. Fredrik är så jäkla het. "Mm I like."

Kommentarer
Postat av: marcus

skickar du ett mail till mig idag, my love?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback