Wierd

Klockan tickar och kvällen börjar närma sig sitt slut. Får jag lov att vara lite otydlig tack? Det brukar ju bli så när man pratar känslor. Man, jag är så förvirrad. Och lite stressad. Spöken från förr gör besök och liksom rör om i skallen litegrann... Och så helt plötsligt är man lika chockad som när jag fick veta vad Fanny gjorde förra annandagen...(haha, ledsen babe men det är så kul).

Detta läge är ett typiskt läge för mig som annars behöver ha saker omkring mig som fullkomligt konkreta. Damn Cake, shape up! Suck, och läge för att ta en öl och se över "problemet" är det inte... Nu kommer vi till det roliga; att vänta och se....! Sjukt jobbigt stadie som om jag fick bestämma skulle förbjudas. Men å andra sidan.... så kanske det inte är så dumt ändå. Jag skulle verkligen behöva vara några grader kyligare. Liksom känna full kontroll på läget fast jag inte har det. Och glida runt och inte oroa mig. Fast det kan vi redan nu konstatera att det inte kommer ske.

Men jag är villig att göra ett ärligt försök. Here I go..  Nu är jag officiellt iskall och kolugn. Har jag ens något att grubbla över? Hmm, no, probably not.

Sammanfattning:
* Jag är störd men vem fan är inte det egentligen.
* Sex and the City gör mig glad.
* Mina tankar är hos mormor och mamma.
* Innebandyn är rolig igen (jippie).
* Jag är extremt morgontrött när jag vet att jag måste gå upp (inte på helgerna, då kan jag nästan vara uppe och leka med grannbarnen klockan 8 på morgonen).
* After Work med laget nästa fredag - något att se fram emot.
* Det är bara en vecka kvar tills det är nästa fredag.
* Imorgon är det fredag.
* Jag ska träffa syrran i helgen.
* Jag ska boka mina biljetter till staterna imorgon. Åker den 9e Maj.

Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback