Elin 20 år idag!

To recap. Jag mådde illa i ett och ett halvt dygn och misstänkte vinterkräksjukan. Igår pratade jag med min goda vän Sissel, som skulle ha burit på smittan. False alarm! Det visade sig att samma kväll Sissel hade spytt och därmed döpt det till vinterkräksjukan hade hon även druckit en mängd vin... Sammanfattnignsvis kan konstateras att man icke skall dra några slutsatser om sjukdom när man har alkohol i blodet.

Ett litet akward moment för mig med tanke på min inbillning om att ha blivit smittad. Hypokondrikerklinikens adress och öppetider någon?

Idag kan detta inlägg tillägnas Elin - Slangen som idag fyller 20 år och som därmed tar ännu ett kliv mot vuxenlivet! GRATTIS! Hon ska senare idag få en gåva som jag  valt ut. När jag frågade vad hon önskade sig sa hon "en mascara". Men babe, jag gillar dig mer än att jag ger dig en mascara på din 20-års dag!

Nu är jag officiellt inte längre dagis-vikaire/slav! Detta ska firas. Idag ska jag ha en lovely day. (Fan va lovely! // Falun 2004) Jag ska till gymet med Julia/Julle/Bullen/Bulan Rudh och ragga på biffar (och träna). Sen måste jag köpa mig lite snus, exempelvis på Willys bredvid gymet (hoppas på ett något lägre pris). Sen ska jag gästa casa Sandberg.

Kommer ni ihåg när man var liten och liksom "cyklade" med en kompis? Asså, man låg mittemot varandra på golvet på rygg och trampade runt med varandras fötter. Jag och my sis' Jenny gjorde ofta det när vi va små. Vi körde också benbrottning. Jenny vann oftast (hon är fyra år äldre) och det var en hel del prestige inblandat, en kamp om liv och död kan man säga! Men iallafall.... Jag och Sissel "cyklade" igår och det var väldigt roande klockan halv 12 en söndag kväll! Give it a try!

Vi säger så då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback