Haha

Haha den här va ett guldkorn.

http://bubblare.se/crazy_frog_broderna/


Måste ses.

Kommentarer
Postat av: Zickan

Hello and good morning!

Godmorgon...eller något! Helt underbar läsning Karin. Jag gillar dina sylvassa kommentarer rakt igenom hela bloggen. Med allvaret och på sammagång den härliga ironin i texten gör att jag lika gärna kan asgarva samt tänka till ordentligt. Du MÅSTE helt enkelt acceptera min inbjdan som gästbloggare på min sajt. Du kan ju göra ett alias om du vill vara anonym vettja. Så gör ju alla stora skribenter. Det hade vart ball om jag fick länka dig på min sajt men det kan du ju fundera på . Jag ser redan fram mot ny läsning. Vi ses när vi ses

Kram Z

2007-01-18 @ 07:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback