harpan

harpan

Japp, tagen på bar gärning. Har blivit såld på Harpan! Precis när jag insett att jag blivit beroende snackar jag med Sissel som OCKSÅ har blivit en inbiten spelare. Kände mig dock aningen underlägsen. Jag spelade med "dra ett kort" medan Sissel körde hårt på "dra tre kort"... Så från och med nu kör jag den tuffa stilen, "dra tre kort"! I'm cool I know!...

Jag har tränat idag och det gick bra. Drog en fet lögn igår.... hahaha! Inte till någon jag håller kär, utan till en slavdrivare :) Mohohohaaa! *Evil*

"I loove snabbköp! Tänk att bara få gå in och ta en snabbis, hahaha!" Sjukt kul sketch på Hey Baberiba :) "Pussy, mmmm I like!!" J.C va ball.

puss



Kommentarer
Postat av: slang

lol fan vilken typiskt bild.

2007-01-24 @ 22:11:15
Postat av: Losse

haha, va fasen:P jag har också varit en jäkel på harpan en gång i tiden, en riktig klassiker!

2007-01-24 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback