Kräkas?

Uuää...jag mår lite illa. Sissel har vinterkräksjukan. Jag träffade Sissel i veckan. Jag dör om jag får den med tanke på att det värsta jag vet är att kräkas. Ända sendan jag var barn och sprang omkring i min favorit mimmi-mjukis-klänning har jag avskytt det där med att kräkas. Det är så läskigt. Förut idag åt jag en wok med kyckling och nudlar på Åhléns restaurang/café.....kan det var den som orsakat illamåendet tro? (Inga misstankar officiellt riktade mot stället)

Nu har jag sett på två av Sissels DVD med Sex and the city! Wonderful!

Dags för sömn! Hoppas att kräk-känningarna är över imorgon!!! Annars döööör jag!


Kommentarer
Postat av: Samuel

Har nyss spytt tarmarna ur mej. Känner mej betydligt bättre men inte helt bra än. Så jävla obehagligt att kräkas och det gör så jävla ont i halsen efteråt..

2007-02-25 @ 08:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback