Oh my gosh

Vad ska hända här kan man undra. Det har inte jag, Karin listat ut. Men va gör det? Det finns en hel del att dissekera eller bara snacka lite allmän skit.

En favorit är listor så det finns en chans att det dyker upp någon sådan då och då.

Varför inte redan nu?

Sweet låtar som jag lyssnat på idag:
1. Kasabian - Empire
2. The Libertines - Up the bracket
3. Death Cab For Cutie - Marching bands of Manhattan
4. Muse - Stockholm Syndrome
5. X- Ecutioners - Like this

....och till sist Simon & Garfunkel - Bridge over trubled water (precis innan träningen gjorde att jag kände mig mystiskt och inte särskilt upplagd)

Tilläggas kan att jag spelar innebandy men det är inget jag kommer diskutera här. Då hänvisar jag istället till the one and only
zickos.blogg.se

Hey, how're you doin'?

That's all folks






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback