So far so good

Onsdag 10.02. Jag sover som en gud men får ett samtal om att jag ska få besök! Det var ungefär så här:

Elin: Hej det är Elin! Sover du?
Karin: Mmm.
Elin: Jag kommer hem till dig nu, jag är vid guppet!
Karin: Vilket gupp?
Elin: Det där, vid busshållplatsen!
Karin: Aha ok.
Elin: Hej då!
Karin: Hej då.

Tio sekunder efter rycker det i dörrhantaget, helt rätt, Elin va framme och klev in i mitt hem. Hon såg annorlunda ut i håret. Hon hade det utsläppt och oplattat, vilket inte händer varje dag.
Det var dock ett trevligt sätt att bli väckt på.

Heting

Bilden ovanför är jättegammal men jag tyckte den förtjänade en plats här. För tillfället lyssnar jag på "Horror show" med The Libertines vilket onekligen känns passande :)!

Dagens fråga: Om du ringer någon tidigt på morgonen (ca 7.30) och hör att personen är hes, är han/hon då sjuk eller nyvaken?

Kan du avgöra i vilket av dessa skick min vän Marcus är i?

marcus

Börjar nu bli dax för lunch. Sedan har jag ett vilktigt beslut att fatta. Ännu lite senare är det tid för träning.

Hej sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback