Vänner på vift!

Detta året (och halva förra) kommer att präglas av att mina loves är på äventyr i andra stater.

1. Louise. Åkte först av alla med sin family till Philladelphia.
Crazy

Here she is!

Min plan är att snarast införskaffa flygbiljetter till "min favorit" president Bush's älskade land och hälsa på min darling.
Louise och jag

2. Fanny. Åkte några dagar efter Louise till en ö präglad av regn i Europa och hamnade i London.
Jag och min pärla

Min pärla, till höger, var hemma i Mölnlycke och hälsade på över jul och nyår till vår stora glädje! Även denna ängel ska få en visit av da one and only Cake!

3. Elin/Slang. I februari åker hon till Australien och blir borta i två månader.
Elin

I'm gonna miss her! Det är bara att hålla ut i två månader tills hon anländer hem igen.
Slangen


Hemma utan mina hjärtan är en riktig utmaning, rejält jobbigt! Varför har alla storslagna planer utan jag...it's the f-ing training.

Love ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback