När Sara fyllde 20

Efter vissa påtryckningar av diverse finländare (och Sars) kommer nu äntligen dokumentationen som vi alla väntat på - När Sara fylllde 20!

image222

Partyfolk på Grön express..

image223

We´re hot and we know it.

image224

Briljerar på banan...

image225

...och Sissel äger banan.

image226

Lurigt värre.

image227

Saras tassar. Även Emelies tass skymtar i vänster kant. Hon fick skor med kardborre eftersom hon har storlek 36 på skor :)

image228

Sissel kan inte hålla händerna från kloten. Or whatever

image229

Oh ah, oh ah eh, we're a happy family.

image230

La liga.

image231

Hold on tight, you know they're a little bit dangerous.

image232

Kolla Sissels val-gap!

image233

Jo, vid den här tidpunkten såg det lovande ut. Men vilka går om mig i slutspurten om inte Sars och en viss finne?

image234

Vinnaren!

Vad som sörjs ännu idag är min förlust. Med tanke på Emelies framfart med strikes till höger och vänster vägade jag aldrig hoppas på seger, men en fjärde plats (!).... att det kunde gå så illa..?

Är dock nöjd med min strike på första försöket, samt den goda pastan jag åt på restaurangen! Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback