Trasiga armband och franska tanter.

Nyss hände något förfärligt. Här har man suttit i x-antal timmar och spelat The Sims 2 så det ryker om det. Uppfostrat en unge så den kan klara sig själv utan spjälsäng. Fått en annan unge att bli tonåring. Fått föräldrarna att bli befordrade flera gånger om på sina jobb. Uppfyllt dotterns önskning om att ha 5 pojkvänner samtidigt.

Då KRASCHADE datorn! Utan att jag hann spara spelet. Jämmer och elände, fan och helvete.

Efter denna incident var det bara att bita ihop och starta om datorn. Asså, fan! Jag har fortfarande inte smält det.


I lördags var jag och några pals i Varberg och firade Alb! Detta var mkt trevligt och dessutom dokumenterades kvällen (dock mest vår "efterfest i Albins lägenhet). Enjoy.

image189

Emelie och Carro.

image192

Jockes fyllemat.

image193

Snyggingen själv.

image194

Jocke sov när vi kom hem.

image195

Hänger i soffan.

image196

Elin visar hur jobbigt det var att pumpa upp madrassen. (Det tog 40 min).

image197

Jocke tog med ett paket mjölk när det var sängdags.

image198

Spöke 1

image199

Spöke 2

image200

Spöke 3

image201

Elin och Albins dikt.

image202

Erikis!

image203

Elin pajade sitt armband..



Bra saker som hände på jobbet igår:

- En man kom in och berättade att vår camping hade fantastisk service jämfört med de andra anläggningarna i koncernen! Därför tyckte att att vi skulle ha löneförhöjning.

- Vaniljspandauerna (wienerbröden) är fortfarande läskigt goda.

- Kassasystemet funkar NÄSTAN! Det är bara streckkodsläsaren som inte är igång.

- En fransk liten tant checkade in! Hon är jättegullig och påstår att hon kan prata och förstå engelska, men det gör hon inte!

Dåliga saker som hände på jobbet igår:

- Streckkodsläsaren fungerar fortfarande inte.

- Det var en läskig man som checkade in.

- De från en annan anläggning i koncernen ringde och bad mig vänta på ett ekipage som skulle komma till vår camping om ca 5-10 minuter (Då skulle vi precis stänga). Jag väntade och väntade men de kom aldrig.


Innan gårdagens arbetspass var jag och Gretzky i Skatås och körde ett rejält träningspass. Efter hade man inte en enda torr fläck, men ack så duktig man kände sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback