Big news

Tack vare att jag varit vakt åt min systers lägenhet har kreativiteten legat på hyllan. Mest på grund av att hon äger vansinnigt många bra filmer samt DVD-boxar. Perfekt sysselsättning då vädret har svikit.

Anyhow, något som inte är helt lugnt är det förbannade tjafset om att man som damspelare (i innebandy) måste höja sina röster för att höras (eg. synas). Innebandy, som ju är en relativt ung sport med chans att utvecklas i rätt riktning, borde ta vara på chansen att satsa på sina damer redan från början. För vem vill se ett katastrofområde likt det inom ishockeyn och fotbollen. Det är inte sjäva grejen att damer syns mindre i media som stör mig, det är folks jävla attityd som får mig att vilja slita av mig huden. Shape up stupid ass-faces.

När ämnet ändå berörs, vill jag ropa ut ett big no-no för "Offroad snus", en budget variant som jag skulle vara dare-devil och testa. Alltså... smaken; går inte att beskriva. Ta en tugga svettig socka och gamla sopor så går det väl nästan att jämföra.. Utseendet; min första tanke " vem har tuggat på dessa?" talar sitt tydliga språk. Slutsats: Oavsett hur billigt det än må vara, kan det smaka röv.

Nu är det på tiden att jag träffar min all-time friend Sars, som jag känt sen 7 års ålder. Vi startade firma som små; la blommor på stenar från min mammas rabatt och "sålde".

Good to see ya, wouldn't wanna be ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback