Excellent!

En fullkomligt lysande sida som jag fått nys om av:

image188

....Linnet! Haha!

Igår satt vi och hade kul åt diverse historier, eller vad sägs om:

Drottningtorget, Göteborg

Pappa~40 och son ~6 står på hållplatsen och väntar.
Pappan: Mamma säger att du har kladdat på väggen i vardagsrummet.
Sonen: Det var inte jag?
Pappan: Men det står ju tydligen ditt namn.
Sonen: Någon försöker sätta dit mig!

Spårvagnshållplatsen Ullevi, Göteborg

På hållplatsen står en moloken tjej ~20. Hon får syn på en killkompis och lyser upp.
Tjejen: Tjena fan!
Killen: Hallå! Läget?
Tjejen: Jo, skitbra! Vet du, jag har slutat röka!
Killen: Kanon! Varför då?
Tjejen: Jo, när jag skulle tända ciggen igår, så funkade inte tändaren och jag tänkte att ?Fan, det måste bara vara ett tecken!? Eller hur?
Tystnad.
Killen: Ja? Eller så var gasen slut i tändaren.
Tystnad.
Tjejen: Ja, det är klart. Tänkte inte på det. Fan!

En sida helt i min smak där man kan läsa allt möjligt som snappats upp på stan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback