Jag - en bionörd?

Det verkar onekligen så. Innan jag åkte till USA var den senaste filmen jag såg på bio Djävulen bär Prada (som jag förövrigt verkar vara ensam om att tycka om). Innan dess var det väl typ en halvår sen jag satt i en biostol.

Who to blame?

Easy question; De lysande serierna som intagit min TV!

Nu har jag dock legat på latsidan med att upptäcka nya serier. Är det därför jag den senaste månaden har varit på bio 4 gånger?

Det är ju året för en tredje uppföljare till diverse filmer, och jag har väl sett i princip alla dom; Pirates 3, Spiderman 3, Oceans 13 och Shrek 3. Starkt jobbat.

Jag har ju alltid varit en sån som missat alla storfilmer. (Jag ska inte sticka under stolen med att jag fortfarande inte har sett klassiker som Star Wars, Die Hard mm.) Är det
revolution på gång?


Kommentarer
Postat av: Forss skriver.

Kakan.. Forss saknar din blogg.
/forss.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback