Övertid

Att jobba övertid 4 av 5 arbetsdagaar denna vecka har varit något av en nedbrytningsprocess. För kroppen och sinnet. Mest sinnet. Märktes tydligt på mig och min kollega vad som egentligen var roligt och vad som bara var menlöst. Det är ju det menlösa som är det roligaste :).

Som jag tidigare nämnde lite lätt så var jag och min kollega party-planners för ett partaj för 40 gäster. Kombinationen drunkning i jobb och att planera en fest är mindre lyckad, till skillnad från festen (som blev lyckad).

Det är födelsedagar var och varannan dag. Senaste födelsedagsbarnet var Albin som i tisdags fyllde 20. Firande av detta sker på lördag i sommarstaden Varberg. Näst på tur står Sars, som på söndag fyller 20. Firande av detta sker på fredag nästa vecka. Efter det är det min äldre syster som fyller 24. Detta firas en dag i förskott (söndag).

Kommentarer
Postat av: Sars

AHA!
Så det är vad ni tänker göra på fredag, the bihg secret! fira mej minsann. :) iih kunde jag väl anat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback