Pest

Och så trodde man att det inte kunde bli värre... Då får man beskedet att först ska det springas 5-kilomersslingan i Skatås och sedan intervaller. I regn.



Jag och moder min har tittat på kort från min uppväxt idag! Hade jag haft dem i digital form hade jag visat dem, men tyvärr. Jag är dock inte familjens linslus. Min fyra år äldre syster spexar på VARENDA kort. Pluspoäng till henne. Exempelvis hade hon satt på mig en hatt och stog bredvid mig och flinade, medan jag var gråtfärdig. Likaså har hon på ett annat kort lagt mig i en dockvagn när jag var spädis och satt på mig nån mössa. Jag ligger och skriker i vagnen - hon gör den "oskyldigt-shockade" posen (med handen för munnen).


Klockan är nu 22.05, m.a.o dags att knyta sig. Hat är ordet för dessa tidiga mornar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback