Bråttis!

Med inspiration av min comrade Sars ?coop blogg? (bör besökas: anpassad.blogg.se/coop) har jag idag dokumenterat min dag på jobbet.

 

12.18. Hungrig som ett as. Vill inte äta med bitchen från städ så det är därför jag väntar. Skriver en handbok om städning och tog nu en snus i ett försök att lindra hungern.

 

12.19. I morgon fyller Marcus år, ska köpa en gåva till honom sen.

 

12.23. Hör på radion (P3) att en snubbe gjort om stamplåten ?I?ll fly with you? med Gigi D?agostino till en akustisk ballad.

 

12.28. Pappa ringer och frågar om jag har ätit. (Det har jag fortfarande inte gjort) Han och Calle (snickar?n) skulle köpa mat och komma hit att äta. Jag blir glad för jag slipper äta resterna jag hade med mig från igår J.

 

12.31 Kommer på att jag ska utforska gruppen Kaiser Chiefs.

 

12.42. Haha. Programledaren på radio sa fel. Hon sa ?bråttis? istället för ?brådis?!

 

12.43. Orkar inte jobba mer.

 

12.52. Jobbar på, skriver om städning.

 

13.00. Pappa borde vara här nu.

 

13.23 Har ätit nu! Mätt!!! En snus på det..

 

13.37. Har jobbat på bra J Min chef kom nu.

 

13.54 Marcus ringde nyss. Han fyller ju år imorgon. Fördrink hos honom kl. 19.00. Han behövde smak-/köpråd! Han var på väg att köpa en röd cardigan vilket jag rekommenderade honom att göra. Marcus passar i rött.

 

14.19 Vart på kisserian.

 

14.20. Har faktiskt jobbat på bra men vill hem.

 

14.38. Hälsade på en kompis till pappa, Ragne. Han sa att jag var väldigt liten sist han såg mig. Pappa bad mig även vara taxichaufför nästa fredag. Han och några jobbarkompisar ska supa till.

 

15.13. Fikat, tårta + bulle.

 

15.15. Bestämt mig för att sluta dagen kl. 16.00.

 

15.32. Trodde ankorna som brukar vara utanför mitt fönster hade dött, men dom dök upp. Dom dyker ifrån kanten, rätt gulligt och klumpigt ser det ut.

 

15.42. Pappa åker (ser jag igenom fönstret), han som skulle vänta på mig..

 

15.49. Bara 11 minuter kvar J

 

15.59. Snart så?.

 

Idag hände något hemskt! Jag KROCKADE för första gången i mitt liv (när jag körde)! Fy faan asså... Inte coolt. Hamnar helt klart på veckans utelista.


Kommentarer
Postat av: sissel

va korckade du med?

2007-03-03 @ 13:04:50
Postat av: Anonym

Underbart bejbi, jag anade det när jag fick se detta :) underbart att vara lite av en trendsetter!

2007-03-04 @ 17:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback