Dagsrapport

Nu är jag äckligt mätt. Pappa bjöd mig på lunch och vi valde det mest onyttiga alternativet ? Beckmans vid Bögatan (haha)! Det ångrar jag nu. Känner mig uppsvälld och slö. Mina sista fem minuter av rasten ska ägnas åt bloggen.

 

Imorse sa min chef:

Jo Karin, du kanske får ta en visning imon...

Visst, svarade jag och kände mig arbetsvillig.

 

Vad betyder då detta? Jo, jag ska träffa en potentiell kund och visa upp min säljande look. Jag är väldigt nervös eftersom jag inte har den blekaste om vad/hur jag ska göra. Krävs det någon formell presentation eller är det ett mer avslappnat möte? Detta är frågor jag skulle behöva ställa till min boss, MEN han har åkt iväg. Kommer nog tillbaka imorgon (?). SOM TUR ÄR kommer jag förhoppningsvis inte vara själv. Jag hoppas inte min kollega sviker mig. I need the support.

 

I övrigt:

Jag kom upp ur koman mycket tidigt idag (!) vilket resulterade i ankomst till jobbet 15-30 minuter tidigare än de senaste veckorna. Egentligen borde jag varit där mellan 45-60 tidigare eftersom jag idag gick upp 45-60 minuter tidigare... Men det är tanken som räknas. Frågan är varför jag är så långsam på morgonen! Bara tanken på att stressa de sista tre minuterna innan jag måste åka är tröttsam. Kan jag inte inse lite tidigare att jag kanske ska göra det jag ska istället för att tänka på annat. Fy mig. Men idag var jag duktig.


Kommentarer
Postat av: Ylva

tja karin, skönt att höra att allt är toppen.
tänkte bara höra hur du har fått en almenacka till höger på din startsida? tycker den är extremt fiffig!

Postat av: marcus

karin! du ska veta att jag tror på dig när det kommer till såna här saker!

2007-03-14 @ 18:18:48
URL: http://starcke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback