Diskopulver

Idag skulle jag och Parling, en polare i laget se på fotbollsmatch "någonstans i Lindome".... Det tog oss en timma och ett telefonsamtal för att hitta till planen som visade sig vara belägen i Balltorp - "på väg mot Lindome"! Goddammit..

Var dock en mycket trevlig dag som senare avancerades till shoppingmetropolen Nordstan :). Dom enda affärerna vi var inne i var Åhléns och Clas Ohlsson.

Nu har jag firat min kära vän Helena - "Helle da horse", på 20 års dagen. Vi bjöds på skitgod mat och Soda stream vatten :)! Thank you horsen!

Dagens rekommendation: Fall out boy - This ain't a scene, it's an arms race..sweet.

På middagen hos Helle satt vi och pratade lite minnen från Hemsedal 2005... roligast var "bajsmannen". Namnet är ganska avslöjande. Lägenheten med Helle, Slang, Linnet m.fl hade lämnat sin lägenhet olåst och när Helle senare på natten traskade in fann hon något som var slående likt en klick poop på toalettringen. Haha! Vem han/hon var som hade lämnat detta är ännu okänt.

Det var nästan lite hemskt med allt fint som fanns i stan idag... Jag som ska spara mina pengar! Jag ska verkligen göra mitt bästa för att skrapa ihop en budget till USA i maj. Vilka följder får då detta? Jo, jag kommer tyvärr inte kunna se lika fabulous ut som vanligt - dvs, inte förnya min garderob som jag verkligen är i behov av. Den smällen får man ta..

Jag känner mig jättetråkig just nu så jag får be att återkomma när jag har något av värde att skriva.

Tills dess: SE FILMEN SMALA SUSSIE FÖR GUDS SKULL NI SOM INTE HAR GJORT DET ÄN! Det är definitionen av "klockren".

- Om du inte säger var pengarna är så slår jag sönder din tavla på Banarne!
- NEEEEJ!!! (kommer utrusandes ur badrummet i panik för att tavlan ska gå sönder.)

do it for me now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback