Ehh.


image47

Detta gjorde mig lite fundersam. Varför sitter det en bit toapapper på min badrumsvägg? Hur kom den dit?

!!! OBS !!! Satt och tittade på gamla bilder, den här behöver knappast beskrivas. Jag minns det som igår.. Någon som är förvånad?
image48

Haha. Nästa bild i vad som tydligen kom att bli ett bildspel föreställer syrrans psycho till hund, Buddy. Än så länge är han valp och bits.

image49

Hmm, jag har de senaste dagarna varit okristligt trött. (Förlåt att jag somnade under 100 höjdare Sars!) Min dagsrytm är skev. Jag blir pigg på kvällarna, efter träningen och somnar senare än planerat. Sen är det i princip toryr varje morgon. Jag försöker lura mig själv med att jag har gott om tid så att ag kan snooza ett bra tag till. DET ÄR DEN BÄSTA TEKNISKA FUNKTION SOM NÅGONSIN UPPFUNNITS! Jag njuter av den extra sömnen ända tills min omedvetna ångest väcker mig till liv. Sen förskjuts mitt tänkta schema. Det är nästan så att jag får ångest nu ikväll bara för att jag vet att jag kommer vara trött som ett as imon. 

Min fritidssysselsättning de senaste dagarna:

 image51

Det är kungligt! Jag ska nog vara så djärv att jag ser ett (eller två avsnitt) innan läggdags.

Kommentarer
Postat av: Gretl'

Är det du som äger boxen!? Bara lite avundsjuk. Skulle lätt kunna tänka mig ett marathon nån dag!
Var glad att er säsong inte är slut ännu! Kom precis hem från en morgonrunda och önskar att jag kunde säga Åh vad skönt det var. Men det var en enda lång plåga och jag är människa först nu, 20min efter hemkomst. Fy fan.
Hörs av snart!
Puss & kram

Postat av: Sars

Sissel är upprörd och menar att vi måste se alla avsnitt tillsammans när hon kommer hem! (inte mig emot, är fortfarande nyfiken på hennes snack med kameran)

2007-03-15 @ 20:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback