Helvetes jävla fan

Det är dagar som denna man känner för att gå ut och supa skallen av sig. Jag vet inte ens vad jag ska säga, fuck.

Det känns som att jag är osynlig, att det inte är någon som bryr sig. Jag känner mig som världens mest invalida människa som inte kan göra något på rätt sätt. Jag suger helt enkelt. Allt suger. Och det som suger mest är att mina loves inte är här. Jag saknar er!!! Kom hem nu. Är hjärtligt tacksam över ni av mina vänner som finns här hemma, ni gör livet otroligt mycket bättre. Love.

Arg, frustrerad, ledsen, vansinnig, uppgiven, förvirrad och irriterad. Om man rör ihop det till en enda röra och tillsätter känslan av att inte veta var man ska ta vägen - ungefär så mår jag idag + att jag är feg.

Räcker nu..

Kommentarer
Postat av: sars

min bejbi!
kom i min famn!

2007-03-08 @ 22:22:15
Postat av: sissel

i will be home soon.

2007-03-09 @ 11:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback