"I'm the king and she's my queen bitch"

15.24 är klockan när jag börjar skriva detta. Jag slutar jobbet 16.00. Ska göra en sista ansträngning innan jag åker hem. För att få ytterligare motivation till arbetet spelar jag nu Kasabians lysande album Empire. Speciellt bra är spåret ?Me plus one?. Det är något Beatles-aktigt över just den som är härligt!

 

Mina önskningar just nu:

-Töja mitt ena öra lite till

-Köpa kläder

-Köpa skor

-Spara pengar

-Åka på roadtrip

-Åka på festival (Borlänge eller Hultan)

-Tatuera mig...

-Gå till final

 

Förutom det önskar jag att en normal arbetsdag är 6 timmar istället för 8. Oddsen för att detta ska inträffa hade inte behövt vara så höga om miljöpartiet hade fått mer inflytande. Besök gärna mp:s sida och läs några goda ord om ämnet: http://mp.se/templates/Mct_78.aspx?avdnr=12307&number=69142

 

Nu är klockan 15.36 vilket betyder att jag får sätta igång med min kraftansträngning. Slut på rasten..


Kommentarer
Postat av: losse

hello darlin...road trip later bra tycker jag, lat oss aka! :) hur star det till annars? ringer dig nan dag. puss!

2007-03-22 @ 01:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback