Kaos?

Vi torskade igår och det suger. Vi möts igenom på fredag och då finns bara vinna. Nog sagt om matchen, det var sista gången vi förlorade mot Rönnby.

Vädret i underbara Göteborg hade tydligen varit lysande igår, solsken och 13 grader. Västerås är säkert en jättertevlig stad men vädret var rätt taskigt - kyligt, dimmigt och grått.

Som vanligt småtittar jag på Sex and the City i bakgrunden... jag börjar bli jävligt irriterad på Carrie, aka Sarah Jessica Parker (eller på svenska, Carro), hon har ingen stake. Hon är alldeles för töntig och framfusig. Iband kläcker hon dock klitschiga kommentarer :)

Jag börjar få lite lätt panik här över mitt hår. Jag måste klippa mig i veckan, och om inte det hinns med så måste jag iallafall färga håret! Annars komemr jag inte kunna visa mig bland folk.

Jag måste klargöra en sak: Man hör inte av sig till ett engångsragg ett år efter om man inte har haft någon kontakt! Och om man gör det, skriver man för guds skull inte bara förnamnet utan en kort beskrivning om vem man är, t ex "Rasmus från midsommar". Det är inte att räkna med att personen kommer ihåg!

Herregud, nu är jag arg på Carrie igen, vilken bitch. Hon blev arg på sin kille för att han hjälper henne.

Dräp mig, jag måste hinna in till stan och lämna tilbaka en jacka som jag köpte av en impuls.

Time to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback