Koolt

Det blev något fel häromdan när jag skulle logga in så jag tvingades byta lösenord! Ingen bra reklam för blogg.se...

Jag är så nördig. Har tillbringat hela morgonen med att sortera all min musik i mappar för respektive grupp/artist (+att jag har lagt till en bild för varje mapp). Jag kommer inte på vad man ska kalla mitt beteende. Det är likadant när jag lägger in musik på iPoden. Där måste all information finnas med för att det ska gå att lyssna på (ink. bild).
Om det skulle fattas t ex namnet på albumet blir det bråttom att korrigera. Jag måste helt enkelt ha allt samlat på ett ställe - och det ska se snyggt ut. 

Ett problem som hör till detta är att när man bara har enstaka låtar av en grupp/artist ser det fult ut, det skär sig och skapar kaos i systemet.

Förra helgen inledde jag ett annat kontroll-relaterat projekt; Att skriva ut låtlistor på datorn i samma teckensnitt och layout till mina brända skivor. Är mycket nöjd med resultatet.

På söndag ska jag klippa mig! Mitt obeskrivliga kalufs jag har odlat nu går mig på nerverna så jag ser verkligen fram emot nyfriseringen!

Jag vill tatuera mig igen!! Ska titta ut nåt schysst motiv o spara lite slantar, sen fan.

Kommentarer
Postat av: losse

haha, jag gillar luciabilden:D

2007-03-11 @ 15:47:48
Postat av: marcus

karin, du är utan tvekan värd en tatuering till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback