Morgonpasset!

God morgon!

 

Anlände just till min arbetsplats – the office. Jag blev beordrad att ta det lugnt fram till klockan 9. Och vad är då bättre än att blogga?

 

Jo ni förstår, igår skulle jag köpa en linsrengörare till vår cd-spelare (jobbets). När jag gjorde det skulle jag även ta kvittot på den så att jag skulle få ersättning. SJÄLVKLART glömmer jag att ta kvitto (för vem tar kvitto liksom?). Anyway, skivan kostade endast 99 riksdaler så det är ingen fara på taket. Det är till ett bra ändamål. Tro det eller ej, men rengöringsprocessen pågår i detta nu! Lovely. Jag ska låna med den hem och göra rent mitt PS2.

 

På vägen till jobbet lyssnade jag på ”morronpasset” i P3! Det är något jag rekommenderar alla till att göra! Speciellt bra är tävlingen ”Djur på spåret”!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback