Oh yes

Jag vill egentligen inte ta ut något i förskott, men det verkar som att min höstdepression är över! Jag har längtat efter denna stund i fem månader nu och äntligen är den här. Religion är skitsnack, vägen till lycka är våren. Det är klyschigt, men det hörs bannemej fågelkvitter vart man än går!
 
Tips för att öka vårkänslorna:

- Håkan Hellström - Äntligen på väg
- Allt annat med Håkan
- Fall Out Boy
- Åka inlines (när gruset är borta)
- Promenera
- Köp vårkläder
- Köp vårskor

 

Vad är då det bästa med våren?

  • Sommaren är på väg
  • Man har lite lättare att gå upp på morgonen
  • Man slipper jobbiga vinterjackor/skor
  • Man hittar på mer saker
  • Man är glad
  • Alla andra är glada
  • Det är fint väder god dammit.
 

Skickar en hälsning till mina vänner på resande fot! Saknar er.

 

Peace & Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback