Olycka

RÖV. Igår på träningen inträffade en situation till följd av mitt dåliga omdöme och av ren spontanitet. Vi sprang lite längder på fysträningen igår och hallens förutsättningar för detta är inte idealiska. Why? Golvet är halt som is och väggarna börjar precis utanför sargen. (Upptäckte även att de var gjorda av gips!?) Jag höll en relativt hög fart och när jag skulle bromsa in gick det inte lika lätt som jag förväntade mig. Min tankegång var "Oj, vad halt... och där börjar sargen... bäst att hoppa över och ta emot mig i väggen." Ack lilla flicka så dum du är. Bakom sargen fanns en dold utbuktning av väggen med en mkt vass kant. Denna kant angrep mitt lår. Först kändes det som en reva, det sved mest. Sedan började det bulta och blåmärket var ett faktum. Idag ser det förjävligt ut. Som en ö på mitt lår. Det är svullet och bultar när jag går. Dumjävel har jag sagt till mig själv några gånger nu. Detta hade inte inträffat om vi hade utfört övningen i Wallenstamhallen. I blame you Bollhallen!

Nog sagt om det, var dumt att förlita sig på väggen.

image63

Ni ser... Baad Cake.


Kommentarer
Postat av: Sars

AAjje fy tusan karin!!!

Postat av: marcus

om man inte kan lita på väggen, vem kan man lita på då?

2007-03-28 @ 15:58:19
URL: http://starcke.blogg.se
Postat av: losse

fy fasen vad det ser ut att göra ont! :| jag ringer dig nån dag, ringde dig häromdan men då var du o träna...din hurtbulle. jag får börja ta tag i mig själv snart:P

2007-03-29 @ 14:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback