Overslept

Jag var nära till tårar när jag tittade ut genom fönstret och solen var i moln! Man har blivit bortskämd med Göteborgs underbara väder den senaste tiden. But thats nothing to cry about som Ben Gibbards skulle ha sagt.

 

Jag har fått väldigt fria händer på jobbet vilket resulterar i stort ansvar och en del försovningar. I morse vaknade jag av att solen glodde mig i ansiktet och jag tänkte skönt att vakna av sig själv! Tji fick jag eftersom klockan var 08.20 och jag skulle ha gått upp för 50 minuter sen. Jag fick en flipp och la skulden på mobilen som inte hade ringt. Enligt den hade den tydligen gjort det och jag skulle ha stängt av den.. Anyway ? det blev till att stressa och ta take-away frukost bestående av två tunnbröd och en banan. Är ganska imponerad då jag anlände till arbetsplatsen 9 sharp.

 

Ansvaret... Det involverar saker som att hålla webben uppdaterad och att lyckas komma med nya lösningar för våra tänkbara gäster/kunder. T ex olika aktiviteter för konferenser. Jag har lyckats skriva ett snitsig (?) text till detta MEN datorn jävlas med mig och tillåter mig inte att lägga upp passande bilder.

 

Igår fick jag paket i brevlådan! Det var mina 3 Queens of the stone age skivor! Jag jublade och jag bär från och med nu med mig dom överallt. Introducerade dem på jobbet idag också. We like.

 

Har en ny hairdo också! Håll i hatten nu för det är lite förändringar jämfört med innan. Inget jättedrastiskt men aningen annorlunda. Min fiffiga frisör Emilia har t o m ordnat lite finesser med frisyren vilket innebär att man kan styla den lite käckt på olika vis. Thanks.


Kommentarer
Postat av: marcus

jag gillar ordet "snitsig":D!

Postat av: Sars

Hello pretty Lady!

I wanna se the hairdo!
Nu skall jag in till staden och sen blir det raska kliv till jobbet i 4h. när jag sedan kommer hem kommer huset stå tomt. oh behave!

2007-03-30 @ 11:48:35
URL: http://anpassad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback